Monday, November 22, 2010

Denna förvirring

Efter en rätt sömnlös natt vaknade jag upp i en sittandes ställning med tyg och tråd överallt.
Jag lever med förvirring och drömmer om virknålar och bläck. Denna förvirring fick mig även att borsta tänderna med peelingkräm istället för tandkräm och förla mitt kamerabatteri precis innan fotograferingen idag, så det blev till att låna en märklig kamera från skolan.
Och om det inte vore allt gick vädret från 19 grader och strålande sol igår till grått och ösregn idag. Så fotograferingen blev i studion istället.

Men allt slutar gott endå. Och snart är det dags för mig att dra täcket över huvet och njuta av en 10 timmars sömn så jag kan avsluta detta projekt med gott samvete utan peeling kräm i munnen.


Testbild inför dagens fotografering i studion.

No comments:

Post a Comment